Jumaat, 1 Januari 2010

Hadiah Tahun Baru 1 Malingsia


Beribu-ribu warga berkerumun di Kota Lumpur untuk mendongak ke langit selama 6 minit untuk menyaksikan berjuta-juta ringgit dibakar dan meletup atas nama berpesta dan mengucapkan "hi" kepada 2010.

Sebab ni ke harga gula naik hari ni ?


Satu permulaan tahun baru yang sangat meyakinkan!

5 ulasan:

nama nami berkata...

Aku bangga dengan rakyat Malaysia.

Orang lain kalau barang harga meningkat,marah,merusuh - atau paling bodoh pun bagi surat tunjuk sebab tak puas hati.

Orang Malaysia sahaja yang mampu berpesta selepas harga barang naik harga.

Aku nak tengok tahun depan GST - dorang bakar bunga api lagi meriah tak?

Ez Puella Sapiens berkata...

i love drinking coffee,6 spoons of coffee versus one spoons of sugar.i will survive without sugar anyway..hik hik!

do you know thom yorke's song "stop whispering"?

stop whispering
start shouting

hik hik!

muzikri berkata...

mmg betul2 bodoh
kat korea,tnjuk perasaan sampai turun pak menteri,tp kita,menteri terus disanjung..
ekonomi entah ke mana.......
x sabar menanti lebih byk partisipasi rakyat,untuk turun ke jalan!

Johan 23.01.84 berkata...

Ez & muzikri - some people should stop sleeping..no,not Dollah Badawi..

Dari Jalan Kopi berkata...

malaysia cukop cool
selamat membakar bunga api lagi tahun depan.